Hotel Picaro

Nasze Hotele

Hotel Picaro*** Stok
Hotel Picaro*** Stok Hotel Picaro*** Stok

Hotel Picaro*** Stok

Obiekt położony jest przy drodze krajowej nr 92 (Poznań - Świebodzin – Świecko), kierunek Świecko/NIEMCY tuż obok autostrady A2 (Świecko – Poznań – Warszawa).

Do dyspozycji Gości oddajemy 76 nowocześnie zaaranżowanych pokoi (dwuosobowe typu TWIN z pojedynczymi łóżkami), pokoje typu DOUBLE (z wygodnymi łóżkami dwuosobowymi), pokoje typu TRIPLE (trzyosobowe) oraz pokój SUPERIOR (4 - -osobowy), łącznie dla 154 Gości. Każdy pokój posiada nowoczesną łazienkę z kabiną prysznicową, TV - Sat, bezprzewodowy dostęp do sieci WI-FI), część pokoi wyposażona jest w telefony.

Hotel przystosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Przy hotelu znajduje się duży, monitorowany 24 h, bezpłatny parking dla Gości hotelowych.

Akceptujemy Gości ze zwierzętami.

Przy hotelu znajduje się nowo otwarta Restauracja Picaro pod Strzechą, serwująca dania kuchni polskiej
i europejskiej w postaci bufetu (śniadania i posiłki całodzienne) oraz wykwintne dania z menu al’a carte. Restauracja czynna jest 7 dni w tygodniu w godzinach 6.00 - 24.00.

Hotel i Restauracja Picaro*** STOK
Stok 4,
66-220 Łagów Lubuski

Tel. +48 68 411 68 00
Fax + 48 68 411 69 00
Tel. kom. +48 660 700 300
E-mail:recepcja@picaro.pl

Nasze pokoje

Twin dla 1 os. standard

139 zł/noc

Twin dla 2 os. standard

189 zł/noc

Triple dla 3 os. standard

249 zł/noc

Twin dla 1 os. economy

119 zł/noc

Twin dla 2 os. economy

159 zł/noc

Dbl dla 1 os. economy

129 zł/noc

Dbl dla 2 os. economy

169 zł/noc

Triple dla 3 os. economy

199 zł/noc

Okolica i atrakcje

Stok – miejscowość położona w południowej części Gminy Łagów Lubuski, w województwie lubuskim. To niezwykle malownicze tereny zwane „Perłą Ziemi Lubuskiej”. Tutaj wspaniałe miejsce do wypoczynku znajdą miłośnicy obcowania
z naturą. Gmina Łagów Lubuski usytuowana jest w granicach jezior Łagowskiego i Trześniowskiego, które swoimi licznymi walorami przyciągają w sezonie letnim licznych amatorów pływania, miłośników wędkowania i płetwonurków.
Całość otoczona jest 3,5 tys. ha lasów Łagowskiego Parku Krajobrazowego i rezerwatami przyrody.

Niedaleko Stoku, w Świebodzinie, nad pięknymi, zielonymi terenami góruje ogromny pomnik Chrystusa Króla, porównywany wielkością z pomnikiem Chrystusa, znajdującym się w Rio de Janeiro.  Świebodziński Jezus, odsłonięty
w 2010 roku, jest najwyższym tego typu pomnikiem na świecie.

Usługi dodatkowe

Śniadanie

Śniadanie

25 PLN/osoba

Dziecko 0-11 lat

Dziecko 0-11 lat

bezpłatnie

Dostawka

Dostawka

40 PLN /doba

Zwierzę

Zwierzę

30 PLN /doba

Politykę Jakości realizujemy poprzez
spełnianie następujących celów:

1

Zapewnienie bezpieczeństwa, legalności i jakości realizowanych usług hotelarskich, poprzez utrzymanie i doskonalenie Zintegrowanego Systemu ku zadowoleniu Gości Hotelu.

2

Świadczenie usług hotelarskich przez wykwalifikowany i systematycznie szkolony personel.

3

Doskonalenie i realizowanie Zasad Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, HACCP oraz GMP/GHP czyli Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej zgodnie z normą Codex Alimentarius.

4

Kierownictwo Hotelu PICARO zapewnia, że Polityka Jakości jest zakomunikowana, znana, rozumiana oraz sumiennie przestrzegana.

5

Oświadczamy, że wszystkie sposoby działania w Hotelu dają możliwość dobrej współpracy z dostawcami oraz odbiorcami naszych usług hotelarskich opartej na wzajemnych korzystnych relacjach i zaufaniu.

6

Polityka Jakości i nasze postępowanie jest zgodne z wymaganiami przepisów prawa, potrzebami, oczekiwaniami i wymaganiami Gości w zakresie jakości świadczonych usług hotelarskich, bezpieczeństwa żywności i wysokiego standardu higieny. Polityka jest systematycznie przeglądana i aktualizowana pod względem przydatności.

Standard obsługi:

1

Wszystkie nasze działania i starania zapewniają Gościom Hoteli Picaro*** pełne zadowolenie z pobytu.

2

Cały zespół Hotelu Picaro*** reaguje natychmiast na życzenia Gości i spełnia je w możliwie jak najkrótszym czasie.

3

Uśmiech na twarzy każdego z nas w kontaktach z Gośćmi, miła i uprzejma obsługa potwierdza nasze profesjonalne przygotowanie.

4

W całym obiekcie i na wszystkich zewnętrznych przestrzeniach zapewniamy naszym Gościom pewność przebywania w warunkach spełniających wymagania norm sanitarnych, bezpieczeństwa i p. poż.

5

Wszyscy zapewniamy Gościom ponadprzeciętną ochronę mienia oraz ich osobiste bezpieczeństwo.

6

W całym obiekcie tworzymy atmosferę wyjątkowej gościnności, dyskrecji i zaufania.

7

Każdego Gościa o każdej porze dnia i nocy ciepło witamy, serdecznie gościmy i żegnamy, życząc szczęśliwego powrotu do domu. Pamiętamy również, że nasze zachowanie jest oceniane przez Gości i świadczy bezpośrednio o jakości naszych usług.

8

Wszystkie informacje przychodzące z zewnątrz dla naszych Gości i wiadomości, które Gość życzy sobie przekazać dla osób trzecich przekazujemy dyskretnie i potwierdzamy ich dotarcie w możliwie jak najkrótszym czasie.

9

W przypadkach zagrożenia zdrowia naszych Gości reagujemy natychmiast poprzez wezwanie właściwych służb medycznych, Kierownika Hotelu lub Dyrektora Sieci Hoteli & Restauracji Picaro***. Wszyscy potrafimy udzielić pierwszej pomocy medycznej, korzystając z wyposażenia podręcznych apteczek.

10

We wszystkich przypadkach, w których nasi Goście mogą być niezadowoleni z usług Hotelu lub zgłaszają to niezadowolenie, należy niezwłocznie poinformować o tym Kierownika Hotelu i Dyrektora Sieci Hoteli & Restauracji Picaro***.

11

Wszystkie osoby pracujące w Hotelu Picaro*** znają misję firmy, pełny zakres świadczonych usług i propagują je zawsze w kontakcie z naszymi Gośćmi, celem utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i pełnej promocji obiektu. Działania te przynoszą wymierne efekty ekonomiczne dla operatorów Sieci Hoteli Picaro***.

12

Każdy z nas jest rozpoznawany przez Gości poprzez firmowy, czysty i elegancki uniform służbowy oraz identyfikator z logo Hotelu Picaro*** i swoim imieniem oraz nazwą działu, w którym pracuje.

13

Wszyscy bezwzględnie dbamy o środowisko naturalne: segregujemy śmieci, wyłączamy światło oraz inne źródła energii, gdy ich nie używamy, rozsądnie i z umiarem korzystamy z wody.

Warunki rezerwacji i anulacji:

Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania i anulowania rezerwacji, płatności za rezerwacje oraz ważność rezerwacji dla Gości indywidualnych i Grup/Touroperatorów.

1

Sposoby dokonania rezerwacji:
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:
a)Silnik rezerwacji on-line (bookingengine), umieszczony na stronie www.picaro.pl
b)Przesłanie rezerwacji drogą e-mailową na adres e-mailowy Recepcji danego Hotelu,
c)Telefoniczne zarezerwowanie pokoju/pobytu,
d)Zarezerwowanie pobytu fax-em,
e) Osobiste, ustne złożenie rezerwacji w Recepcji Hotelu.

Po dokonaniu rezerwacji poprzez jeden z kanałów rezerwacji, wymienionych w pkt 1., a) – d) Hotel prześle każdorazowo na wskazany przez Państwa adres e-mail lub nr fax-u pisemne potwierdzenie rezerwacji, zawierające: imię i nazwisko Gościa i/lub pełną nazwę firmy, termin pobytu, łączną kwotę brutto (w PLN) za pobyt (zamówione świadczenia), dodatkowe ważne informacje, dotyczące rezerwacji (nr rezerwacji, udogodnienia) itp.

2

Warunki rezerwacji i anulacji dla Gości indywidualnych:
a) Rezerwację uznaje się za gwarantowaną z chwilą dokonania przez Gościa/Firmę przedpłaty za pobyt w Hotelu, zgodnie z deklarowanym czasem pobytu lub z chwilą podania n-ru karty kredytowej, celem zagwarantowania pobytu i późniejszego obciążenia rachunku Gościa/Firmy. Rezerwacja gwarantowana zachowuje swoją ważność do końca doby hotelowej w dniu wyjazdu Gościa
b)Rezerwację uznaje się za niegwarantowaną, w przypadku dokonania jej poprzez jeden z kanałów rezerwacji wymienionych w pkt 1., a) – e), bez dokonania przedpłaty za dany pobyt. Rezerwacja niegwarantowana zachowuje swoją ważność do godz. 18.00 w dniu przyjazdu Gościa.
c) Do godz. 18:00 obowiązuje bezpłatna anulacja dla wszystkich kanałów rezerwacji. Po godz. 18:00 pobierana jest należność za pierwszą dobę gwarantowanej lecz nieanulowanej rezerwacji (NO SHOW).

3

Warunki rezerwacji i anulacji dla Grup/Touroperatorów:
a) Rezerwację uznaje się za gwarantowaną z chwilą dokonania przez Grupę/Touroperatora przedpłaty za pobyt w Hotelu, zgodnie z deklarowanym czasem pobytu lub z chwilą podania n-ru karty kredytowej, celem zagwarantowania pobytu i późniejszego obciążenia rachunku Grupy/Touroperatora. Rezerwacja gwarantowana zachowuje swoją ważność do końca doby hotelowej w dniu wyjazdu Grupy/Touroperatora.
b) Hotel nie przyjmuje i nie potwierdza rezerwacji niegwarantowanych przez Grupy/Touroperatorów.
c) Grupa/Touroperator zobowiązany jest do przesłania na konto Operatora danego Hotelu zadatku za zamówione świadczenia w wysokości 100% zamówionych świadczeń (noclegów/usług gastronomicznych) w terminie do 30 dni przed przyjazdem Grupy/Touroperatora.
d) Dopuszcza się możliwość wpłaty, na wniosek Grupy/Touroperatora za pisemną zgodą Hotelu wartości 50 % zamówionych świadczeń w terminie do 30 dni przed przyjazdem Grupy/Touroperatora.
e) Pozostałą należność Grupa/Touroperator zobowiązany jest uiścić na konto Operatora danego Hotelu najpóźniej do 7 dni przed przyjazdem Grupy/Touroperatora.
f) W wyjątkowych przypadkach, na wniosek Grupy/Touroperatora za pisemną zgodą Hotelu, dopuszcza się możliwość uregulowania pozostałej kwoty za zamówione świadczenia (noclegi/gastronomię) przez Grupę/Touroperatora gotówką lub kartą kredytową w dniu przyjazdu Grupy/Touroperatora do Hotelu, przed zakwaterowaniem w Hotelu.
g) W przypadku rezerwacji (zamówienia świadczeń) przez Grupę/Touroperatora w terminie krótszym niż 30 dni przed przyjazdem Grupy/Touroperatora, Grupa/Touroperator zobowiązany jest niezwłocznie do zapłaty zadatku w wysokości 100% wartości zamówionych świadczeń na konto Operatora danego Hotelu.
h) W przypadku anulacji rezerwacji przez Grupę/Touroperatora w terminie 30 – 21 dni przed przyjazdem Grupy, Hotel potrąci Grupie/Touroperatorowi 50 % należnej kwoty za zamówione świadczenia.
i) W przypadku anulacji rezerwacji przez Grupę/Touroperatora w terminie 20 – 10 dni przed przyjazdem Grupy, Hotel potrąci Grupie/Touroperatorowi 75 % należnej kwoty za zamówione świadczenia.
i) W przypadku anulacji rezerwacji przez Grupę/Touroperatora w terminie 9 – 0 dni przed przyjazdem Grupy, Hotel potrąci Grupie/Touroperatorowi 100 % należnej kwoty za zamówione świadczenia.

4

Uwagi i reklamacje:
Wszelkie uwagi i reklamacje, związane z rezerwacjami oraz dotyczące pobytu w Hotelu należy kierować na adres e-mail kierownika danego Hotelu lub Dyrektora Sieci Hoteli Picaro***.

5

Ochrona danych osobowych:
Wprowadzone dane Gości/Grup/Touroperatora, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, mogą być przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich aktualizacji lub żądania ich usunięcia.

Regulamin pobytu:

Drogi Gościu,

Dyrekcja Hotelu będzie wdzięczna za współpracę w zakresie przestrzegania poniższego regulaminu, który zapewni Państwu bezpieczny i spokojny pobyt.

1

Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 , a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.

2

Gość podczas pobytu w Hotelu nie może udostępniać pokoju osobom trzecim.

3

Osoby odwiedzające Gości hotelowych mogą przebywać w pokojach wyłącznie w godz. 7.00–22.00 i po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu w recepcji.

4

Każdorazowo opuszczając pokój Gość zobowiązany jest sprawdzić zamknięcie drzwi pokoju i pozostawić klucz (kartę magnetyczną) w recepcji.

5

Życzenie przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajęcia pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

6

W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 21.00 do godziny 06.00 dnia następnego. Zachowanie Gościa i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.

7

Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Hotelu, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gościa, pracownika Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości czy funkcjonowanie Hotelu.

8

Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałych z jego winy, jak również z winy odwiedzających go osób trzecich.

9

Hotel bezzwłocznie reaguje na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia, dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz czystości i porządku w Hotelu przez podjęcie czynności, mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków.

10

Odpowiedzialność Hotelu za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane za pisemnym potwierdzeniem na przechowanie do depozytu w recepcji. . W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, (nie oddanych za pokwitowaniem na przechowanie do depozytu w recepcji), odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z zapisami art. 846 – 851 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny.

11

Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany przez Gościa wcześniej adres. W przypadku braku takiej dyspozycji Hotel zabezpieczy i przechowa teprzedmioty przez okres 6 miesięcy.

12

Hotel posiada niestrzeżony, monitorowany 24h parking dla samochodów osobowych, ciężarowych oraz autokarów.

13

Hotel zobowiązany jest zapewnić:

a) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszelkich spraw dotyczących Hotelu,

b) sprzątanie pokoju i wykonywanie napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy Gość wyrazi takie życzenie,

c) warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu Gościa,

d) zachować tajemnicę informacji o Gościu.

14

Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

a) budzenie o wyznaczonej przez Gościa godzinie,

b) wezwanie lekarza w nagłych przypadkach,

c) apteczkę,

d) przechowanie bagażu w dniu wyjazdu Gościa,

e) udzielanie wszelkich, niezbędnych informacji.

15

Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej zabrania się: używania w pokojach grzałek elektrycznych, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia Hotelu.

16

W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, za wyjątkiem wydzielonych pokoi hotelowych dla osób palących.

17

Zagubienie klucza (karty do pokoju) – opłata 20 PLN.

18

Przyjmujemy Gości ze zwierzętami – opłata 30 PLN.

Usługi bezpłatne:

1

Dostęp on-line do bezprzewodowej sieci WI-FI w pokojach i na terenie całego Hotelu i Restauracji,

2

Bezpłatny parking niestrzeżony i monitorowany 24 h/dobę dla Gości Hotelu,

3

Hotel świadczy usługi bezpłatnego przechowania bagażu w dniu przyjazdu oraz w dniu wyjazdu Gościa (po opuszczeniu przez Gościa pokoju hotelowego),

4

Budzenie o dowolnej porze,

5

Możliwość wypożyczenia:
a) łóżeczka dla niemowląt,
b) deski do prasowania,
c) suszarki do włosów,
d) czajnika elektrycznego.

6

Maszyna do czyszczenia obuwia (w holu recepcyjnym),

7

Skrytki depozytowe,

8

w nagłych przypadkach:
a) udzielanie pierwszej pomocy (personel Hotelu jest przeszkolony w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej),
b) skorzystanie z apteczki,
c) wezwanie pogotowia ratunkowego.

Usługi dodatkowo płatne:

1

możliwość wykonania kserokopii, zeskanowania dokumentów oraz wysłania faxu,

2

możliwość zakupienia podstawowych artykułów higieniczno – kosmetycznych oraz środków przeciwbólowych w sklepiku w recepcji Hotelu.